Zapewniamy naszym klientom możliwość sprawnego zarządzania procesami IT oferując kompleksowe rozwiązania przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza Producentów oprogramowania.
Zapewniamy naszym klientom możliwość sprawnego zarządzania procesami IT oferując kompleksowe rozwiązania przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza Producentów oprogramowania.
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT w każdej organizacji.
Protection Service for Business to najlepszy, najbardziej kompleksowy pakiet do ochrony punktów końcowych, jaki jest dostępny na rynku. Zaprojektowano go od podstaw z myślą o potrzebach firm, ograniczając nakład pracy związanej z konserwacją i zarządzaniem.
Rozwiązanie chroni wszystkie Twoje urządzenia przed wszystkimi zagrożeniami, takimi jak ransomware i kradzież danych. Obejmuje zabezpieczenia dla komputerów Windows i Mac, smartfonów z systemami iOS i Android oraz różnych platform serwerowych, a także ochronę haseł.
Zalety:
Computer Protection - Skuteczna, wielowarstwowa, nagradzana ochrona komputerów Windows i Mac.
Mobile Protection - Chroni urządzenia mobilne iOS i Android przed złośliwym oprogramowaniem i utratą danych.
Server Security - Chroni kluczową firmową komunikację, kolaborację i przechowywanie danych.
Management Portal - Wdrażanie, zarządzanie i monitorowanie bezpieczeństwa z poziomu jednej chmurowej konsoli.
Password Protection - Zapobiega naruszeniom ochrony danych i atakom wykorzystującym słabe lub wielokrotnie wykorzystywane hasła.
Internet Gatekeeper - Internet Gatekeeper jest najlepszym wykidajłą w ochronie sieciowej. Zapewnia w czasie rzeczywistym wydajną ochronę przed złośliwym oprogramowaniem i innymi szkodliwymi zawartościami w mailach, plikach i URLach.
Umieszczony pomiędzy firmową siecią a internetem, Internet Gatekeeper gwarantuje, że malware nie może dostać się lub wyjść z firmowej sieci.
Zalety:
Messaging Security Gateway -Produkt F-Secure Messaging Security Gateway zapewnia całkowitą ochronę komunikacji za pośrednictwem przychodzącej i wychodzącej poczty e-mail. Blokuje on niepożądane i szkodliwe wiadomości oraz eliminuje ryzyko ujawnienia danych. .
Zalety:
Rapid Detection Service - Usługa Rapid Detection Service pomaga przygotować Twoją organizację na zaawansowane cyberataki. Nasza w pełni zarządzana usługa potrafi wykrywać najbardziej uzdolnionych napastników, bez względu na to, czy korzystają ze złośliwego oprogramowania, czy z innych taktyk, technik i procedur. Pozwala szybko reagować na zagrożenia według praktycznych porad udzielanych przez naszych ekspertów.
Software Updater -Software Updater skanuje komputery w poszukiwaniu brakujących aktualizacji i utrzymuje Windows oraz oprogramowanie firm trzecich zaktualizowane i chronione przed exploitami. Oferuje automatyczną instalację a także możliwość wprowadzania wyjątków i manualne wdrażanie.
Zalety:
Radar -F-Secure Radar jest prostą i szybką w użyciu platformą do skanowania podatności i zarządzania nimi. Pozwala identyfikować i zarządzać zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi zagrożeniami, raportować ryzyka i być w zgodzie z obecnymi i przyszłymi przepisami prawnymi (takimi jak PCI i GDPR). Daje wgląd w nieautoryzowany sprzęt IT, by dać pełny obraz powierzchni ataku oraz odpowiedzieć na krytyczne podatności związane z cyber zagrożeniami.
Wraz ze wzrostem Twojej firmy powiększa się także ilość danych, które należy chronić, oraz urządzeń i systemów IT, którymi należy zarządzać. Aby identyfikować i usuwać luki w zabezpieczeniach, walczyć z cyberzagrożeniami i kontrolować wszystkie swoje systemy, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced łączy bezpieczeństwo i wydajność infrastruktury IT oferując proaktywną i skuteczną ochronę danych przed cyberzagrożeniami dla firm dowolnych rozmiarów.
Łatwe w użytkowaniu rozwiązanie, które dostosowuje się do Twoich potrzeb niezależnie od rozmiaru Twojej firmy i platform, które użytkujesz. Wielowarstwowa ochrona wykorzystująca unikatowe połączenie rozległej wiedzy o zagrożeniach, uczenia maszynowego i ludzkiej ekspertyzy. Rozbudowane możliwości administracji ułatwiają zarządzanie i kontrolowanie wszystkimi zagadnieniami związanymi z ochroną, bez potrzeby inwestowania w dodatkowe rozwiązania. Silne szyfrowanie zapewnia ochronę cennych danych i ułatwia zachowanie zgodności z wytycznymi bezpieczeństwa informacji. Obszerny zestaw narzędzi administracyjnych dla urządzeń klienckich zwiększa wydajność zarządzania systemami IT. Najwyższa jakość ochrony potwierdzona w niezależnych testach. Rozwiązania Kaspersky Lab są najcześciej testowanymi i nagradzanymi produktami bezpieczeństwa na rynku. Nowoczesne biznesowe środowiska IT są bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej, a cyberprzestępcy korzystają z coraz bardziej zaawansowanych metod ataków. Kaspersky Endpoint Security for Business Advanced oferuje najlepszą w swojej klasie ochronę wspartą szerokim wachlarzem funkcji bezpieczeństwa zapewniających wielowarstwowe bezpieczeństwo. Funkcje takie jak skanowanie w poszukiwaniu luk oraz zarządzanie łatami, kontrola bezpieczeńtwa i ochrona danych dbają o minimalizację ryzyka i skuteczne zabezpieczenie poufnych informacji biznesowych.
Przykładowe urządzenia + pełne datasheety pod względem liczby chronionych końcówek.
Po kliknięci uzyskamy pełne informację na temat urządzenia.
Rozwiązania:
Średnie firmy (51-999 pracowników)
Korporacje (1000+ pracowników)
Najwyższej klasy stworzona z myślą o klientach biznesowych. 700 kilobajtowa aplikacja instalowana w ciągu kilku sekund. Głębokie skanowanie poniżej 2 minut. Zdalne zarządzanie przez konsolę WEB. Wszystko to sprawia, że Webroot SecureAnywhere jest rozwiązaniem idealnym dla biznesu.W dobie błyskawicznego rozwoju technologicznego kiedy przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po urządzenia przenośne Webroot wychodzi naprzeciw nowym trendom. Bezkompromisowa ochrona i lekkość dla urządzeń mobilnych oraz scentralizowana platforma do kompleksowego zarządzania. Wyrafinowana technologia oparta na reputacji stron internetowych zapewniająca całkowite bezpieczeństwo podczas korzystania z przeglądarek www. Centralne zarządzanie oraz możliwość ustawiania kategorii dopuszczanych i blokowanych stron zapewnia pełną kontrolę nad dostępem do treści internetowych w firmie.
Webroot SecureAnywhere Endpoint Protection
Webroot SecureAnywhere Mobile Protection
Webroot SecureAnywhere Web Security Service
W dobie błyskawicznego rozwoju technologicznego kiedy przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po urządzenia przenośne Webroot wychodzi naprzeciw nowym trendom. Bezkompromisowa ochrona i lekkość dla urządzeń mobilnych oraz scentralizowana platforma do kompleksowego zarządzania
Technologia najwyższej klasy stworzona z myślą o klientach biznesowych. 700 kilobajtowa aplikacja instalowana w ciągu kilku sekund. Głębokie skanowanie poniżej 2 minut. Zdalne zarządzanie przez konsolę WEB. Wszystko to sprawia, że Webroot SecureAnywhere jest rozwiązaniem idealnym dla biznesu.
Wyrafinowana technologia oparta na reputacji stron internetowych zapewniająca całkowite bezpieczeństwo podczas korzystania z przeglądarek www. Centralne zarządzanie oraz możliwość ustawiania kategorii dopuszczanych i blokowanych stron zapewnia pełną kontrolę nad dostępem do treści internetowych w firmie.
Xopero ONE Backup & Recovery
Xopero ONE Backup & Recovery to rozwiązanie do backupu danych All-in-ONE, czyli niezawodny backup i odzyskiwanie danych, najbardziej przyjazna na rynku konsola centralnego zarządzania oraz kompatybilność z każdym najpopularniejszym magazynem na dane. Łatwość wdrożenia i zarządzania sprawia, że zabezpieczenie nawet najbardziej złożonej infrastruktury IT jest tak proste, jak ochrona zaledwie kilku komputerów.
Co zabezpieczysz?
Gdzie zabezpieczysz?
Jak zabezpieczysz?
Niezawodny backup danych #1
Wdrożenie On-Premise lub SaaS
Zainstaluj usługę zarządzania na swoim sprzęcie lub wybierz model SaaS, aby korzystać z usługi w chmurze, bez potrzeby instalacji. Niezależnie od wybranego modelu wdrożenia możesz przechowywać swoje kopie lokalnie lub w chmurze.
Plan-based backup
Szerokie możliwości konfigurowania planów backupu – określasz typ kopii, dane i urządzenia do zabezpieczenia, harmonogram, retencję, kompresję, poziom szyfrowania, okno backupu, replikację i wiele więcej. Ustaw raz, a plan backupu wykona się automatycznie.
Długoterminowa retencja / GFS
Przechowuj wszystkie wersje, określ liczbę kopii lub konkretny czas ich przechowywania. Wybierz podstawowy schemat rotacji kopii (pełnych, przyrostowych i różnicowych), albo skonfiguruj GFS, aby przechowywać kopie długoterminowo, oszczędzić przestrzeń na magazynie i przywrócić dane z dowolnego momentu w czasie.
Więcej funkcjonalności:
i wiele więcej…
Szybkie przywracanie kopii zapasowej i Disaster Recovery
Szybkie przywracanie danych i wdrożenie Disaster Recovery nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania. Wszystkie potrzebne komponenty są dostępne w ramach rozwiązania Xopero ONE Backup & Recovery. Co dokładnie?
Any2Any Restore
Odtwarzaj dane między różnymi urządzeniami, tenantami Microsoft 365 czy repozytroriami. Przywracaj maile na komputer, pliki z Windows do Linux, repozytoria Bitbucket do GitHub – migracja nigdy nie była prostsza!
Instant Disaster Recovery
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do plików z obrazu dysku lub całej kopii. Twórz maszyny wirtualne i przywracaj dane bez potrzeby eksportu.
Bare Metal Restore
Przywróć kopię wszystkich danych i całego systemu na tym samym lub nowym urządzeniu z pomocą specjalnie dostosowanej technologii i pendrive’a. Przywracaj dane zdalnie – nawet dla różnych lokalizacji i placówek.
Granularne przywracanie
Przeglądaj i błyskawicznie przywracaj konkretne, wybrane pliki, dane Microsoft 365, metadane Git, pliki z kopii VM itd. z wykonanej kopii obrazu bez konieczności przywracania całego sytemu.
Centralne zarządzanie
Konfiguracja i monitoring polityki bezpieczeństwa nawet najbardziej złożonej infrastruktury IT nigdy nie były tak proste. Konsola centralnego zarządzania Xopero ONE dostępna jest bezpośrednio z przeglądarki. A wraz z nią:
Najbardziej intuicyjny interfejs na rynku
Napędzane danymi dashboardy i wizualne statystyki łączą łatwość użytkowania i precyzyjne zarządzanie.
Łatwy monitoring
Zaawansowane audyt logi, zadania i powiadomienia e-mail – bądź na bieżąco z bezpieczeństwem Twoich danych.
Wielopoziomowe zarządzanie
Dodawaj użytkowników, przypisuj im role i uprawnienia, aby dzielić obowiązki, a jednocześnie mieć kontrolę nad dostępem i bezpieczeństwem.
Bezpieczeństwo
Dedykowane funkcjonalności
Środowisko IT | Wspierane systemy/platformy | Dodatkowe funkcjonalności |
Środowiska fizyczne | Windows OS: 11, 10, 8, 7, Mac OS: 10.13 and newer, Linux OS: Alpine: 3.10+, Debian: 9+, Ubuntu: 16.04+, Fedora: 29+, centOS: 7+, RHEL: 6+, openSUSE: 15+, SUSE Enterprise Linux (SLES): 12 SP2+ | – Masowa instalacja na wielu urządzeniach – Kompatybilność z większością magazynów danych – brak dodatkowych inwestycji – Cross-platform backup agent – Backup plikowy/obrazu – Microsoft 365 Backup – PRE- i POST-backup, POST Snapshot |
Środowiska wirtualne (VMware backup) | VMware vSphere vSphere v6.7+ VMware ESXi ESXi v6.7+ | – Image-level backup – Application-aware backup – zachowanie spójności aplikacji w kopii – Przyrostowe kopie zapasowe z wykorzystaniem CBT (Changed Block Tracking) – LAN-free data transfer – Entire VM recovery – |
Mailboxes, Calendars, Contacts, OneDrive | – Microsoft 365 Dashboard – Łatwa integracja z M365 – Nielimitowana retencja – Granularne odtwarzanie maili, plików i łatwe przeglądanie – Automatyczne dodawanie nowych użytkowników M365 do planów – Zgodność z Microsoft Shared Responsibility Model – Cross-user recovery | |
Repozytoria Git – GitProtect.io (GitHub backup, Bitbucket Backup, GitLab Backup, Jira backup) | GitHub, Bitbucket, GitLab, Jira | – Natychmiastowa integracja z GitHub/Bitbucket/GitLab – Logowanie przez SSO GitHub / Bitbucket / GitLab / Google – Automatyczne dodawanie nowych repozytoriów do planów – Granularne odtwarzanie repozytoriów i wybranych metadanych – Przywracanie krosowe – łatwa migracja pomiędzy GitHub, Bitbucket i GitLab – Długoterminowa retencja i możliwość archiwizacji nieużywanych repozytoriów – Powiadomienia na Slacku – Spełnienie założeń Shared Reponsibility Model |
Dodatkowe informacje:
Strona internetowa Xopero Software S.A.
ITManager to oprogramowanie, które gwarantuje zgodne z najlepszymi praktykami i standardami międzynarodowymi centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa oraz procesami dostarczenia wsparcia usług IT. Przewagą konkurencyjną ITManagera nad innymi systemami dostępnymi na rynku jest kompleksowość usługi i projektowe podejście – począwszy od indywidualnej parametryzacji i wdrożenia oprogramowania, przez dostarczenie niezbędnych komponentów infrastruktury, po szkolenie kompetencyjne, na wsparciu powdrożeniowym/supporcie kończąc.
Główna strefa systemu pozwala na centralne zarządzanie zasobami IT. Wbudowany kreator umożliwia utworzenie dowolnego typu zasobu, opisanie go wymaganymi atrybutami oraz powiązanie z dowolnym innym obiektem. Dodatkowo, agent ITM na bieżąco dostarcza informacje o aktualnej konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych stanowisk, która jest prezentowana w postaci przejrzystych zestawień. Dzięki automatycznej analizie zmian konfiguracji oraz odczycie aktualnych parametrów możliwe jest powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.
Zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz workflow – to elementy strefy ServiceDesk, które pozwalają wdrożyć dobre praktyki ITIL. Zawarty w ITM webowy portal dostarcza użytkownikom oraz inżynierom serwisowym proste i ergonomiczne narzędzie do codziennej obsługi linii wsparcia. Budowa oraz zawartość dedykowanych trzech paneli startowych zostały zaprojektowane dla użytkownika, administratora oraz managera. Dzięki elastycznej konfiguracji możliwe jest dostosowanie stopnia wdrożenia ITIL do aktualnych wymagań kierownictwa. System pozwala również na obsługę wniosków wymagających akceptacji osób decyzyjnych np. nadanie uprawnień czy zakup sprzętu.
Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków stanowisk umożliwia precyzyjną identyfikację zainstalowanego oprogramowania. Proces ten opiera się na zawartej w systemie bazie sygnatur oprogramowania, która również dostarcza informacji na temat formy licencjonowania oraz opcji aktualizacji/downgrade. Pozwala to na prawidłowe wykorzystanie zakupionych licencji. Dodatkowo, administrator systemu ma możliwość zdalnej dezinstalacji wybranych aplikacji oraz otrzymuje zestawienie plików autorskich (np. muzyka, filmy) odnalezionych na danych stanowiskach. Treści te mogą zostać zdalnie usunięte. System, poprzez wbudowany mechanizm audytu aplikacji, w trybie ciągłym nadzoruje proces legalności oprogramowania, dając spokojny sen administratorom.
Bezpieczną, wydajną i szyfrowaną komunikację wewnątrz organizacji umożliwia moduł Communicator. Użytkownicy otrzymują możliwość przesyłania wiadomości tekstowych, połączeń audio-wideo oraz tworzenia konferencji. Dodatkowo, możliwe jest przesyłanie powiadomień administracyjnych oraz plików. System automatycznie autoryzuje użytkowników, pobiera listę kontaktów oraz zmienia status dostępności. Administrator ma również dostęp do dedykowanego panelu webowego pozwalającego na pełne, centralne zarządzanie modułem.
Agent ITM pozwala na zdalne połączenie z wybranym stanowiskiem w formie przejęcia pulpitu, operacji zdalnych oraz transferu plików. Funkcje te są dostępne również dla stanowisk znajdujących się poza siecią LAN. Administrator ma również możliwość zdalnej instalacji aplikacji.
Pozwala na cykliczne skanowanie sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Protokół SNMP dostarcza informacji na temat stanu drukarek oraz urządzeń sieciowych. Analizowany jest również ruch sieciowy oraz powiązania pomiędzy urządzeniami (mapa sieci). Administrator jest także informowany o dostępności usług oraz awariach.Monitoring stanowisk i użytkowników
Dostarcza zarządzającym cennych informacji o aktywności pracowników w sieci, daje pełny przegląd aplikacji, z których korzystają, pokazuje rzeczywiste skupienie na czynnościach służbowych. Dane są prezentowane w sposób ułatwiający analizę, za pomocą przejrzystych zestawień i wykresów. ITM posiada również wbudowany system analizy wydruków, dostarczający informacji związanych z kosztami wydruków, które generują użytkownicy. Zebrane informacje pozwalają na efektywne planowanie inwestycji IT.
Umożliwia nadzór i utrzymanie bezpieczeństwa danych użytkowników. Zapewnia archiwizację wybranych zasobów, blokadę napędów wymiennych, optycznych oraz nadzoruje kopiowanie plików. Pozwala na autoryzację dostępu do wskazanych nośników danych.
Pobierz bezpłatną wersję testową: http://www.it-man.pl/pobierz-wersje-testowa/
Sprawdź na http://www.it-man.pl/case-study/ opis przykładowych wdrożeń.
Globalny dostawca rozwiązań zabezpieczających serwery, stacje robocze i urządzenia mobilne. Sztandarowym produktem firmy ESET jest wielokrotnie nagradzany program antywirusowy oraz antyspyware ESET NOD32 Antivirus. Z rozwiązań ESET korzysta ponad 100 mln użytkowników w 180 krajach. W Polsce programy ESET chronią już 3,5 mln użytkowników.
OXARI to profesjonalny system klasy ITSM, zgodny ze standardem ITIL, odpowiadający na wymagania dyrektywy NIS2, wykorzystujący mechanizmy AI.
Rejestracja dowolnego zgłoszenia serwisowego o charakterze incydentu lub usługi. Zarządzanie procesem i czasem realizacji zgłoszeń, przez zespoły wsparcia użytkowników. Planowanie i zarządzanie procesem akceptacji dla dowolnych procedur w organizacji.
Centralna baza informacji na temat komponentów tworzących infrastrukturę IT. Budowanie relacji pomiędzy elementami konfiguracji (CI). Efektywne zarządzanie usługami IT wraz ze śledzeniem zmian w infrastrukturze. Analiza wpływu incydentów na działania krytycznych usług.
Systemowa ewidencja dowolnych typów zasobów wraz z analizą aktualnej lokalizacji. Monitoring aktywnych urządzeń, przegląd historii powiązań, optymalizacja posiadanych zasobów. Zarządzanie procesem wydania oraz zwrotu zasobów.
Centralne zarządzanie i ewidencja firmowych urządzeń mobilnych. Zdalna instalacja aplikacji, blokada urządzenia, podgląd ekranu oraz wysyłanie powiadomień systemowych. Analiza historii lokalizacji urządzenia. Kopia zapasowa danych użytkownika.
Pobierz bezpłatną wersję testową: https://www.oxari.com/pl
Zarządzanie mobilnością jest obecnie wyzwaniem zarówno dla firm, które zarządzają wieloma rodzajami urządzeń (komputery stacjonarne, laptopy, tablety, smartfony czy urządzenia wzmocnione), jak i organizacji, których pracownicy posługują się swoimi urządzeniami w modelu BYOD. Dodatkowo, zapewnienie bezpieczeństwa i kontroli danych jest aktualnie obowiązkiem każdej firmy, który normuje nie tylko prawo europejskie za pomocą RODO, ale także szereg regulacji sektorowych.
Wraz z nadejściem ery smartfonów zaczął się rozwijać sektor aplikacji mobilnych, który nieustannie rośnie, generując coraz więcej zagrożeń. Cyberataki na przemieszczających się użytkowników urządzeń służbowych rosną, a najczęstszą przyczyną incydentów bezpieczeństwa są nieświadome działania pracowników.
Proget to polskie i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi dla firm i organizacji. Łączy niezbędne funkcjonalności do obsługi trzech kluczowych obszarów bezpieczeństwa:
System pozwala na szybkie wdrożenie urządzeń oraz ułatwia ich dystrybucję dzięki funkcji auto enrollment. Umożliwia zdalne zarządzanie, przez co optymalizuje i usprawnia pracę administratorów, dając im skuteczne narzędzie do egzekwowania i kontrolowania zasobów.
W odpowiedzi na realne potrzeby polskich firm i organizacji system Proget jest dostępny w dwóch wariantach: jako rozwiązanie instalowane w zasobach własnego Data Center lub dystrybuowane w modelu SaaS.
Bez względu na wybrany model licencji otrzymujesz dostęp do pełnej wersji systemu, który rozwijany jest w oparciu o rynkowe potrzeby jego wszystkich użytkowników.
Proget jest idealnym narzędziem dla każdej firmy i organizacji, która chce świadomie zarządzać mobilnością – zarówno dużych korporacji, jak i MŚP. Odpowiada na potrzeby sektora prywatnego i publicznego, wspierając realizację wymogów prawnych. Z rozwiązania korzystają m.in.: branża paliwowa, transportowa, logistyczna, budowlana, FMCG, medyczna, edukacyjna, turystyczna, medialna, banki, sieci handlowe; także ministerstwa, jednostki samorządów terytorialnych, obronność oraz służby mundurowe.
Główne funkcje Proget:
Zainteresował Cię nasz produkt? Przetestuj rozwiązanie Proget w trakcie 30 dniowego okresu próbnego. Będziesz mieć dostęp do pełnej wersji systemu oraz wszystkich jego funkcjonalności. Zarejestrujesz nieograniczoną liczbę urządzeń, a w razie dodatkowych pytań otrzymasz profesjonalne wsparcie techniczne. Wejdź na https://proget.pl/trial